Reklaam Yandexis

Yandex on kõige levinum venekeelne otsingumootor Eestis.
Enam kui 30% internetikasutajatest Eestis kasutavad Yandexi teenuseid (otsing, kaardid, blogid, market).

Kontekstse reklaami paigutamine Yandexi väljadele on tänasel päeval üsnagi levinud moodus meelitada venekeelseid külastajaid oma saidile ja muuta nad külastajatest oma klientideks. Seda kõike sellepärast, et Yandex lubab reklaamiandjal kasutada kahte moodust: otsingulist ja mitteotsingulist (temaatilist). Temaatiline reklaam on nähtav Yandexi laialdases reklaamvõrgus. Samal ajal kui otsinguline kontekstne reklaam on püstitanud endale eesmärgi näidata kontekstset reklaami vaid sihtgrupile, kes esitavad küsimuse otsingumootoris.

Reklaam Yandex.Direktis on nähtav vaid siseteenustes ( Otsing, Kaardid, Blogid, Market) või Yandexi partnersaitidel (näiteks Mail.ru, LiveJournal, Odnoklassniki.ru jne.)

Kui tellite reklaami Yandexi partnersaitidel, siis teie kuulutused on nähtavad saitidel, kus käivad teie potensiaalsed kliendid. Kuulutsed paigutatakse lehe keskele, peamise sisu alla või sellest paremale.

Iga otsingusüsteem pakub oma lahendusi kontekstse reklaami paigutamisel, siis Yandexi otsingusüsteem paigutab kontekstsed kuulutused, töötades selliste instrumentidega nagu Yandex.Direct ja Yandex.Market, prioriteetse reklaami võib paigutada sellistel infosüsteemidel nagu Yandex.Küsija ja Yandex.Teenused. Sellise reklaami eelised on selles, et seda võivad näha vaid inimesed, keda huvitab kindel kauba ja teenustevalik, mis oluliselt lihtsustab otsingut. Iga kontekstse reklaami effektiivsus sõltub näitamiste arvust ja klidest ühele või teisele kuulutusele, just seetõttu on tähtis teha nii, et teie kuulutuse vastu tunneks huvi võimalikult palju külastajaid. Ja Yandex, oma klikipõhise tasuga pole erand.

Sellisel kujul, kontekstne reklaam Yandexis aitab saavutada positiivseid tulemusi juba käivitumisel, kasutades enim aktuaalseid võtmesõnu ja hoida kokku kõvasti aega. Kuid ainult " õige" liginemisega kuulutuse teksti koostamisel ja võtmesõnade valikul. Kõik katsed iseseisvalt kampaaniat luua vaevalt, et edukaks osutuvad ja lubaks teil teenida konteksti pealt. Kogenud reklaamspetsialistide töö – see on võti iga reklaamkampaania eduks!!!